La Teràpia Floral del Dr. Bach és un sistema de 38 essències florals. Es considera una teràpia energètica-vibracional i  ajuda a restablir la salut física, emocional, mental i espiritual.

 

Actualment la OMS recomana el sistema floral del Dr.Bach

Flors de Bach

Teràpia Floral

Adults: Procés d’acompanyament que combina  la teràpia Gestalt amb la prescripció d’essències florals.

Nens: La teràpia amb nens és molt ràpida donat que no tenen una llarga biografia ni resistències mentals. La primera sessió la fem amb els pares sols. Valorem si cal que vingui el nen/a  a consulta. Sovint només prenent les essències i donant pautes als pares és suficient per aconseguir l’objectiu proposat.

Les flors de Bach són intel·ligència emocional líquida. Alhora que regulen tot allò que fa patir innecessàriament, aporten consciència i claredat de què necessitem o del que ja no necessitem. De cop, t’adones de quina és  la conducta i/o emoció que està darrere de la dificultat i del patiment.  És com treure la pols a la pròpia brúixola. Et sents dotat d’eines, d’energia o esperança i el canvi i la millora esdevé possible.” laura varela

PREUS

Teràpia Floral: 70 € per sessió (teràpia+ fórmula en flascó de  60ml )

Si vols només la fórmula: 15€ (flascó de 60ml) / 10€ (flascó de 30ml)

També preparem cremes, col·liris, gels, olis i  esprais. Preus a consultar.

Qui fou el Dr. Bach?

Edward Bach fou un metge gal·lès (1886-1936) que excel·lí en la investigació en el camp de la Bacteriologia i de l’Homeopatia. Guiat pel seu amor i respecte a la natura i a tots els éssers vius, desenvolupà una teràpia natural, senzilla d’aplicar, econòmica  i extraordinàriament efectiva.

L’any 1930 va abandonar la seva pròspera consulta i va marxar a Gal·les on, seguint la seva fina intuïció, es va convertir en el seu propi laboratori, comprometent-se en la recerca que culminaria amb la troballa i la sistematització de les 38 essències florals que componen el seu sistema terapèutic.

És una teràpia fiable?

La teràpia del Dr. Bach s’aplica des de fa més de 70 anys. Existeix molta experiència en el seu ús a gairebé tots els països del món. Centenars de llibres i publicacions en diversos idiomes en donen bona fe.

L’any 1983 l’OMS (Organització Mundial de la Salut) va publicar un estudi dirigit a les administracions sanitàries dels seus estats membres, en el qual es menciona explícitament la Teràpia del Dr. Bach. (Medecine Traditionelle et Couverture des soins de Santé OMS. Genève 1983, pg. 162).

“Cal que triïs un terapeuta floral acreditat i ben format. Una Teràpia Floral no és donar flors.”

 Existeixen contraindicacions, efectes secundaris o incompatibilitats?

Com que no es tracta de medicaments, les flors poden ser preses per tothom, fins i tot nadons, dones embarassades, ancians, etc. No tenen efectes adversos o secundaris i no hi ha possibilitat de sobredosificació. Són totalment compatibles amb qualsevol tractament o teràpia, tant complementària com de medicina convencional. En cap cas la Teràpia Floral del Dr. Bach substitueix la tasca del metge o d’altres professionals de la salut.

Cal estar malalt per prendre Flors de Bach?

No. Totes les persones tenim actituds i sentiments negatius, que generen una determinada energia capaç d’actuar en contra nostra i dels qui ens envolten. Aquest fet constitueix en si mateix un conflicte, una disharmonia, que més endavant es pot materialitzar en una patologia física, emocional o mental. Ajudant a corregir aquesta tendència negativa contribuïm a prevenir el desenvolupament de malalties, al mateix temps que millorem com a persones.

Com es recomanen les essències?

Per al Dr. Bach, la ment és la part més sensible de la nostra personalitat i el lloc on, abans que a cap altre, apareixen els indicis de disharmonia que, si no són corregits, podrien cristal·litzar en malalties físiques o mentals. Per tot plegat, s’utilitza l’entrevista com a font més fiable d’informació verbal i no verbal.