Aquesta publicació va dirigida a tu, ja siguis adolescent o nonagenària, i que sents que estar bé amb tu mateixa i amb el teu cos t’empodera, manté la teva autoestima i qualitat de vida altes, permetent-te ser tu mateixa, estimar-te i respectar-te.
Al llarg de la vida, el nostre cos va evolucionant amb l’edat i tot el nostre ésser ha d’anar evolucionant en sintonia.
L’OMS defineix la salut com: un estat de perfecte benestar físic, mental i social i no només l’absència de malaltia.


Si ets jove, accions com riure, saltar i practicar esports d’impacte han de realitzar-se sense cap conseqüència. És quan apareixen problemes, a qualsevol edat, que arrufem les celles i ens quedem pensatives. Quan sospitem que alguna cosa no va bé.
Si alguna cosa ha canviat en el sexe, s’escapen aquelles gotetes, apareix dolor local, canvia la regla, et ronda la menopausa, tens prolapse… com ets sents? Creus que necessites ajuda? Penses que ja passarà? Et fa vergonya explicar-ho?
Sense cap mena de dubte, la prevenció és la nostra millor aliada, encara que quan vivim en salut no pensem en com mantenir-la.
Fes-te una pregunta: Quins símptomes, problemes o canvis em condicionen el meu dia a dia?
Si t’han vingut respostes al capdavant o senzillament vols preservar la salut, des de LaSaladeSer et proposem un abordatge individualitzat i personalitzat.
Què treballem?
Tonifiquem la musculatura que compon el nostre sòl pèlvic i amb els diferents exercicis que et vaig proposant preservaràs i milloraràs:
- les incontinències urinàries, fecals i de gasos i també si tens estrenyiment
- el dolor en les relacions sexuals
- la recuperació del to després del part
- si pateixes endometriosi
- si no entens què et passa
- si vols ser mama i vols millorar prèviament el teu periné
- si vols conèixer i sentir aquesta zona del teu cos.
- si tens mal d’esquena, mantens males postures per la teva feina, ús de talons..
- millorar la nostra sexualitat i autoestima.
Un altre aspecte que desenvolupem en les sessions individuals és l’alineació vertebral i correcció postural. El treball és tant pel que fa a cadenes musculars globals com de la musculatura més analítica.
A més a més
Aprendrem a gestionar les pressions toràciques i abdominals que es produeixen de forma fisiològica, ja que si algunes de les parets de l’abdomen que esmentarem a continuació no estan en bon estat, aquestes pressions poden ocasionar problemes funcionals, orgànics, de continència, dolor, etc.
Les parets que componen l’abdomen i pelvis són:
- A nivell superior el diafragma
- A nivell inferior el sòl pèlvic
- A nivell anterior la musculatura abdominal
- A nivell posterior la musculatura lumbar
Com a pinzellada dir que el diafragma és el múscul responsable d’un 80% de la respiració. És un múscul molt emocional i necessita ser cuidat així que li dediquem l’atenció que es mereix.

El tronc de fusta
El tronc de fusta és un gran aliat en les sessions de sòl pèlvic i consciència corporal, perquè pujades sobre ell s’aconsegueix millorar la nostra propiocepció, treballant els desequilibris musculars que condicionen les nostres articulacions i verticalitat.
A través de la informació que reben els nostres peus sobre el tronc de fusta, es construeix tota la nostra postura, portant la nostra atenció tant globalment com a la nostra pelvis, esfínters i musculatura específica del sòl pèlvic.
De dona a dona
Cada dona té una necessitat diferent i personal. De nosaltres depèn que desapareguin els tabús. Que es parli lliurement del tema i es transmeti el coneixement. Descobrir que el nostre cas no és únic. Que val la pena recuperar la confiança en riure, tossir, realitzar exercici, agafar pes, tornar a gaudir de la sexualitat, de tota mena de roba.
Per últim, afegir que un altre abordatge és la gimnàstica abdominal hipopressiva i del que també en parlarem i podràs practicar-lo a LaSaladeSer.
Preus i horaris
Sessions de 90 minuts. 49€
Els horaris es decideixen en funció de la teva disponibilitat.