Taller de Constel·lacions familiars

Taller de constel·lacions familiars

INFORMACIÓ PRÀCTICA
🗓️ Divendres 8 de maig de 2026
🕠 De 16.30 a 21.00 h
📍LaSaladeSer

El treball amb Constel·lacions Familiars permet veure amb claredat i senzillesa quin és el proper pas a fer quan ens sentim confosos o enredats.

Aporta una mirada profunda i amorosa davant les adversitats, els conflictes interns i les relacions amb els altres.

Una mirada que ordena i transforma


En els treballs que es proposaran, descobrirem com l’ordre en les relacions i la capacitat d’abraçar el que és difícil constitueixen el camí cap a una vida més amable.

Quan les coses ocupen el seu lloc, les nostres relacions humanes, materials i de salut poden fluir amb més harmonia.

També observarem com moltes situacions —com ara la relació amb els diners, el que ens sembla injust, els hàbits no saludables o les noves relacions que intentem construir— tenen relació amb la posició apresa dins la nostra família d’origen.

És un treball que transforma profundament, tant a qui constel·la com a les persones que participen com a assistents.

Els assumptes humans ressonen dins nostre i ens impulsen a mirar-nos amb més consciència, obertura i acció.

INSCRIPCIÓ

    11

    Modalitat d'assistència

    🌿 Venir com a assistent: Gratuït
    Vine a observar, sentir i aprendre des de la presència. Ser assistent és una experiència valuosa i reveladora. Pots reservar plaça enviant un missatge al 658 995 286

    🌳 Constel·lar: 120 € — places limitades
    Abans de fer la reserva, demana disponibilitat al 658 995 286 (trucada o WhatsApp).
    Quan et confirmem la plaça, pots fer aquí la reserva de 20 €; la resta s’abonarà el mateix dia del taller.

    💫 Inclou una invitació per a dues persones
    Si constel·les, pots convidar fins a dues persones com a assistents de manera totalment gratuïta.
    Una oportunitat preciosa perquè t’acompanyin en el teu procés i puguin viure també aquesta experiència transformadora.

    Facilitadora:

    Laura Varela Pelegrí

    "Fer teràpia és cultivar l'amistat amb un mateix per comprendre que la relació més important de la nostra vida és Jo amb Mi mateixa, la resta ve sol"